Minggu, 02 Oktober 2011

MEMBERI

Aku datang untuk memberi
Bukan untuk meminta atau mencuri
Aku datang untuk membahagiakan
Bukan untuk menyakiti atau melukai perasaan
Aku tak perlu tahu
Kau mencintaiku atau tidak
Tapi yg pastiku mencintaimu
Itu yang terpenting
Kau tak perlu menjawab
Kau tak perlu berkata apa-apa
Asalkan kau bilang tidak terjadi apa-apa
Aku sudah merasa tenang
Andai kau ingin pergi!! Pergilah!!!
Andai kau ingin mencintai!! Cintailah!!!
Pilih siapa saja yang kau sukai
Tak perlu menoleh ke arah ku
Bersatu atau tidak, bersamamu atau tidak
Itu bukan masalah bagiku
Teruslah berjalan mencari tujuanmu
Jika dalam perjalanan kau membutuhkan ku
Panggillah aku!!
Asal kau memanggil dengan tulus
Aku akan datang menemuimu
Itulah pengabdianku
Itulah cinta ku

Tidak ada komentar:

Posting Komentar